Vanliga Frågor
Vi har samlat vanliga frågor och svar som våra kunder kan ha om våra produkter, leveransprocess, betalningsalternativ, returer och annan viktig information om vår verksamhet. Om du inte hittar svar på din fråga i FAQ, så är du välkommen att kontakta oss på contact@betterspace.se så hjälper vi dig gärna.
Generellt rekommenderar vi att montera på släta ytor för bästa resultat. (Det kan skilja sig beroende på produkt)
Passande ytor:
Kakel
Mosaik
Marmor
Trä
Metall
Glas
Ytor att undvika:
Målade Väggar
Tapet
Behöver du råd för att bedöma om din yta är lämplig? Kontakta oss gärna så hjälper vi dig vidare.
Det är möjligt att spåra ditt paket genom spårningsnumret som du får i din orderbekräftelse. När produkten har skickats kommer spårningsfunktionen att vara tillgänglig för dig, vilket ger dig möjlighet att följa din order och se var det befinner sig.
För att kunna behandla en reklamation för en felaktig produkt, måste du kunna ge oss visuell bevisning av felet. Detta kan vara i form av bilder eller videor av produkten.
Om du har stavat fel eller fyllt i en felaktig adress i din beställning måste du omgående kontakta oss på contact@betterspace.se. Vi kan korrigera detta inom 24 timmar. Det är viktigt att du ger oss besked så snart som möjligt, så att vi kan säkerställa att din beställning levereras till rätt adress.
Vänligen se vår integritetspolicy för information om hur vi hanterar personuppgifter och sekretess.
Leveranstiden är vanligtvis mellan 5-14 arbetsdagar. Vänligen notera om leveranstiden blir försenad av olika anledningar så är det inget bolaget har kontroll över, såsom väderförhållanden, transportproblem, eller andra oplanerade händelser. Vi kommer att göra vårt bästa för att säkerställa att din leverans kommer fram i tid.
Ordern kommer att skickas så snart den har blivit godkänd av oss.
Ja, det är möjligt att returnera en produkt. Mer information om vår returpolicy finns tillgänglig på vår webbplats.
För att avbryta din order måste du avbryta den innan den har godkänts av oss. Om produkten redan har skickats, vänligen kontakta vår support på contact@betterspace.se så hjälper vi dig vidare. Observera att en avbokning endast kan genomföras om den har gjorts innan beställningen blivit godkänd.